Internetová prírodná lekáreň | viplekaren.sk

Zavolajte nám :0910 160 001   

Prevádzkový a reklamačný poriadok

Zásielkový výdaj v internetovej lekárni VIPLEKAREN.sk je prevádzkovaný v súlade s požiadavkami Občianského a Obchodného zákonníka a ich všeobecnými ustanoveniami.

Prevádzkovateľ a sídlo internetovej lekárne:

VIP Consulting s.r.o.,
č. domu 115
053 22 Odorín

IČO: 36767298,
DIČ: 2022371164,
IČ DPH: SK2022371164,
VIP Consulting s.r.o. zapísaná v OR Okr. súdu Košice 1, oddiel Sro, vložka c.19715/V
web: www.viplekaren.sk

názov softvérového vybavenia: Open Card
E-mail : info@viplekaren.sk
Tel : 0910 160 001

zodpovedná osoba za zásielkový výdaj:
Mgr. Marcela Smižanská

Bankové spojenie

Názov účtu: VIP Consulting s.r.o.,
IČO: 36 767 298,
DIČ: 20 223 711 64,
IČ DPH: SK 20 223 711 64
Číslo účtu: 262 084 1555 / 1100
IBAN: SK49 1100 0000 0026 2084 1555
SWIFT: TATRSKBX

Adresa banky:
Tatra banka, a.s., Hodžovo námestie 3, P.O. Box 42, 850 05 Bratislava 55

1. Spôsob evidencie prijatia objednávky, spracovania objednávky, odoslania zásielky a vybavenia reklamácie

Prijatie a spracovanie objednávky
a) za príjem objednávok zodpovedá poverený zamestnanec
b) objednávky sa prijímajú elektronicky a evidencia bude vedená v databáze, v časovom slede v akom boli doručené, v prípade nejasností zodpovedný pracovník kontaktuje zákazníka za účelom informovania o možnosti zrealizovania objednávky
c) každej objednávke bude pridelená jednoznačná identifikácia zásielky umožňujúca sledovanie chronologického priebehu od okamihu prijatia objednávky po jej konečné vybavenie

Odoslanie zásielky
a) ak máme objednaný tovar na sklade, expedujeme ho čo najskôr (1 - 2 dni), v prípade víkendu prvý pracovný deň po víkende. Ak tovar nie je na sklade, nebude odoslaný. Dopredávame iba zásoby, ktoré máme na sklade.
b) zásielky pred odoslaním budú kontrolované zodpovedným zamestnancom
c) o dátume odoslania, doručenia a o cene zásielky bude zákazník vopred informovaný oznamovacím e-mailom
d) zásielky budú zákazníkovi doručované kuriérom (GLS Slovakia s.r.o.) alebo Slovenskou Poštou, podľa voľby zákazníka

V prípade predĺženia tohto času alebo zmeny v objednávke Vás budeme informovať emailom alebo telefonicky.
b) zásielky pred odoslaním budú kontrolované zodpovedným zamestnancom
c) o dátume odoslania, doručenia a o cene zásielky bude zákazník vopred informovaný oznamovacím e-mailom alebo prostredníctvom sms kuriérskou službou alebo Slovenskou poštou
d) zásielky budú zákazníkovi doručované kuriérom (GLS Slovakia s.r.o.) alebo Slovenskou Poštou, podľa voľby zákazníka

Vybavenie reklamácie
a) reklamácia musí byť doručená na adresu viplekárne, následne bude riadne zaevidovaná zodpovedným pracovníkom
b) reklamácia musí spĺňať všetky náležitosti uvedené v reklamačnom poriadku
c) zákazník bude oboznámený o spôsobe a dátume vybavenia reklamácie
d) vybavenie reklamácie nesmie trvať dlhšie ako 30 dní

2. Spôsob komunikácie s objednávateľom.
Telefon: 0910 160 001
E-mail: info@viplekaren.sk

Rady a tipy

Skvelý tip na darček vo veľmi peknej plechovej dóze, na sklade už iba posledné dva kusy!!! V plec ..
Čítať viac

Pridané: 09/12/2015 - 08:21:23
Vanilkové a škoricové osie hniezda z kokosového oleja   200g hrubej múky, 300g ..
Čítať viac

Pridané: 06/11/2015 - 11:11:19
CHUDNUTIE S KOKOSOVÝM OLEJOM! NJAĽAHŠIA DIETA NA SVETE! Exotické ovocie s tvrdou škrupinou a ..
Čítať viac

Pridané: 02/11/2015 - 10:05:53